Soldag?

Ja mina kära vänner, jag har verkligen inte uppdaterat något alls i helgen. Men beror på att jag har tagit det så lugnt man bara kan. Slappnat av och bara varit me folk jag älskar. I fredags blev det mys hemma hos min kära kusin. Hade det verkligen jättetrevligt och bara njöt och pratade om livet. Gick och la oss hyfsat tidigt. Vi båda skulle upp och jobba på lördagen. Så på morgonen rörde jag mig in till stan för att jobba. Jobbade från 11-16, sen kom min kära vän Sofia och mötte mig för att vi skulle åka upp till orust för en helmysig kväll! Uppe på orust blev de supergod mat och en udnerbar film. Coktail, har ni inte sett den, SE DEN! Underbar! Blev även en del snack som vi är otroligt bäst på. Men det håller vi för oss själva.

Idag åkte vi hem ganska tidigt. Kom hem, bytte om och vandrade mig ner mot stan för att träffa mina älsklingar, Josefin och Jenny. Bästa tjejerna ska jag säga er! Hade en underbar dag på stan och lite busig så. Mår verkligen bäst med dessa underbara älsklingar! Bara se, men inte röra, för de är mina!

Vi planerade helgen lite. Eller en dag. Då ska vi ha en underbar kväll! Bara vi tre. Och jag längtar redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0