mjölk och nej...

Har två saker att säga er nu på kvällskvisten.

Första,
Jag tror att jag blivit allergisk mot mjölk! Efter bara ett glas mjölk nu på kvällen svullnar min mage och blir som en stor luftballong. Så var det även igår kväll... Detta får ju inte hända. Mjölk är ju det bästa jag vet... Vill dricka, vill dricka, men får inte, får inte! Mjölk, mjölk, mjölk!

Andra:
Jag har suttit och filurat lite nu. Kom fram till att jag är otroligt dålig på att säga nej. Att säga nej till någon kompis är det värsta jag vet. Känns som personen kommer hata mig och säga upp kontakten med mig. Jag kan verkligen inte säga nej. Hur svårt är det egentligen... Det är en enda liten bokstav mer än JA. Och Ja flyger ur mig titt som tätt. Ångrar mig senare och vill spola tillbaka tiden och få det där lilla Ja:et att bli ett Nej. Så nu ska jag gå ifrån JaJosefine till SvaraSomDetÄrJosefine! Kommer ta ett tag men så skönt när man tagit tag i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0