Kussi



Mina underbara kusiner! Detta kort ska bli en överaskning till våran underbara mormor och Sten. Kan lägga upp en bil när allt ä klart.

Idag har jag förutom att umgåtts med mina kusiner jobbat på dagiset och varit på stan med pinglorna Jenny och Josse, och gud vad jag älskar att vara med dessa tjejer! Känner mig som den lyckligaste i världen! Eller det gör jag iochförsig med alla mina vänner. Dom är bäst helt enkelt!

Jag är så lycklig hela tiden. Springer runt med ett leende på läpparna 24/7. Tror även att jag somnar med ett leende. Jag vet dock inte varför... Tror bara att allt går så fruktansvärt bra nu! Lever varje dag som om det vore den sista! Det funkar hur bra som helst faktiskt! Jag trivs verkligen med att få sprida lite glädje.
"Lägg en femma i mej, och din dag blir till galej!" Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0