just clean it up...

Ojojoj vad jag har städat idag! Mitt rum glänser nu och det gör även nästan hela lägenheten. Har varit så duktig idag. Så är värd en extra timmes sömn inatt tror jag... Ska ju trotts allt upp tidigt imorgon och träna.

Idag har jag även varit iväg på ett litet äventyr med min kära syster, Jonna. Vi var i lerum och solade och sedan blev det även lunch på Thai pan Kam som är en favorit hos oss. Får ju faktiskt passa på när vi är ute på landet! Kändes faktiskt lite konstigt att jag aldrig kommer vara där igen. Iallafall inte på det sättet jag varit där innan. Nu är det storstaden som gäller! och vet ni vad, jag Älskar det!!!

Jag och mamma har borrat upp en hylla på mitt rum nu ikväll. Blev faktiskt riktigt mysigt!



Alla behöver vi kärlek... Men vart vi får den ifrån kan enbart man själv bestämma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0