just a day in my life...

Nyss hemkommen ifrån skolan. Idag var det två lektioner som stod på schemat. Inga roliga dock, men måste man så måste man! Hade även en håltimma på 2 h mellan dessa så då blev det fika med J & Y. Riktigt trevligt men fybubblan vad kallt det är när man inte sitter i solen. Jag trodde ett tag där att jag skulle komma tillbaka till skolan utan fötter. För idag var Lilla Josefine så busig att hon tog på sig Converse för att få lite vårkänsla. Bara tanken gillar jag! Men att man nästan förlorar tår på det är inte så kul...



Snygg tjej måste jag säga!!! Haha

Kommentarer
Postat av: Elene:)

Klart att du är snygg:D<3

2010-03-18 @ 13:26:19
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0