i am a dreamer!

Ja det är jag verkligen! Idag har jag verkligen levt i min egna lilla drömvärld i tankarna. Så idag har jag sprungit runt med ett leende på läpparna hela dagen. Har faktiskt varit rikitigt glad hela dagen. Träffades min kära Josse förut och vi skulle unna oss en välbehövlig fika. Väl på soho som blev dagens fikaställe träffa vi underbara Michaela Ebba och Amanda. Så det blev en riktigt go tjejfika i solen. Det är då man börjar känna att våren knackar på dörren och vill komma till oss! Jag älskar det! Senare blev det lite shopping på stan. Köpte mig ett par solglasögon som jag gillar skarpt.

Drog senare med Josse till Allum av alla ställen. Men där blev det också shopping. Ett par görsnygga klackskor som jag ska shocka cärlden med att ha på fredag. Så här kommer Josefine, 187 cm lång att vara farlig! Vem kan hindra mig? Jo en, men han håller ja för mig själv!

pics from my lovely day!




Ebbsi och mich!


Kommentarer
Postat av: just juhlin

Tack för en mysig fika jossan, får bli fler av dom! Pussar

2010-03-03 @ 21:01:34
URL: http://justjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0