he makes us feel sick!

Efter en stund på gymmet i skolan där det blev yoga med A och G och en lektion var det dags för lunch på stan. Blev sushi med J och P. Väl inne på sushin kommer våra kära vänner michaela och Ebba instrosandes och då blev de med en gång bestämt att en tjejfika var ett måste. På mindre än 24 h har det hänt otroligt mycket, och det kan man ju inte hålla otalat. Så tjejfika blev det! Och vi tjejer är enade, det andra könet är verkligen så sjukt svårt att förstå sig på!

Jag undrar om det är någon tjej/kvinna som någonsin förstått sig på det motsatta könet? Kan du inte vara gullig att höra av dig till mig.

Idag har jag blivit kär, och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! I en väska! Jag måste införskaffa denna underbara rosa skapelse. Om jag så är tvungen att råna en bank! jag måste ha den!!!

DAGENS PAJAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0