gummisnopp

hejsan hoppsan alla monster diggare!

Kom nyss hem efter en tur till Lerum. Träffade mina två griskultingar för att ta en soldejt och en liten liten promenix. Känner att våren verkligen är påväg så då måste man faktiskt ha lite färg! Kan ju inte sprigna runt som en blekfis. Men men..

Jag och josefinojs har börjat planera morgondagen. Blir nog en heldag för oss två. Först en supergo fika i solen och sen ska vi hem och köra på med massa vin och sedan göra avenyn osäkert! Tror vi iallafall! Så ser planerna ut iallafall. Vi hoppas på detta!Ska dock upp och jobba klockan elva på lördag morgon så får kanske ta det lite lugnt. Eller nej, man ska leva medans man kan!

Sen på lördag har jag planer med. Ska på bio med min kära vän Malin och mysa till det. Sen har jag en vän vid namn Vendela som tjatar på att vi ska ut. Men vettetusan asså... Its hard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0