Friday im in LOVE

Äntligen fredag. Dagen började med en stund i skolan. En riktigt go dag faktiskt. Fick kladdkaka för att Annisen fyllde år! Toppen verkligen. Sedan bar det av in till stan för att möta upp Josse, Yasin, Sadik, Mikael och Niko. Det nalkas bröllop för dessa fem tokarna. Så vi sprang runt på stan och letade klänningar, kostymer och skor. Tror vi har varit i varenda butik i hela stan faktiskt. Var faktikst riktigt kul trotts att mina ben inte tycker att det är lika roligt nu när man ligger helt mör i sängen. Behöver en liten powernapp.. Men vettetusan om jag har tid. Tror jag ska börja göra mig iordning för ikväll.

Ikväll blir det först förkrök med Josse Frida Tessan och Rebecka. Ska bli riktigt kul faktiskt. En girlnight. Sen nlir det en tokig utgång vad jag har hört rykten om! Så ikväll går ingen säker vill jag lova! Hoppas vi ses ikväll snuttar!

See you lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0