ego time

Imorgon är det faktiskt skolfritt för mig. Känns riktigt skönt! och istället för att bara liga hemma och deppa ihop ska jag ta mig en riktig långpromenad helt själv. Bara tänka igenom allt i mitt liv. Tänka på vilka ens riktiga vänner är, tänka på hur framtiden ser ut, tänka på vad man ska rätta till för att få allt så bra som man bara kan, tänka på hur det blir med mina drömmar. Om dom kommer bli sanna en vacker dag och hur ska jag göra för att genomföra dom!

Oj vad mycket jag har att tänka igenom! Så imorgon blir det en riktigt långpromenad! Det blir jag och min underbara musik jag lagt in på min iphone!

Tror även jag ska börja mitt nyttiga liv. På riktigt! Har planer på en supergod frukost, men det tar vi imorgon!

Godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0