dunder och brak..

Åh vad jag inte gillar att skriva dessa träningsprogram vi ska göra med handbollen i skolan. Har ett pass kvar att göra, men jag kommer verkligen inte på vad jag kan göra på det... Jag blir galen för jag är så trött och vill bara sova men kan inte göra det fören träningspogramet är klart. Och jag som ska upp halv 7 imon och köra ett hårt gympass... Wish me good luck!

Helgen är inte ens över men jag längtar redan till nästa. På fredagen ska jag ha en tjejkväll med de superdupergoa tjejerna. Och shit vad vi ska vara bäst på Avenyn. Hela gatan kommer vara osäker vill jag lova! Har nästan tillochmed bestämt outfit! Då är allt löst faktiskt! Åh vad jag längtar!!!


Min kära vän Vendela har hittat sin kamera där alla kort från i sommras ligger. Bla bilder och filmer ifrån rhodos! Och jag vill bara tillbaka. Underbara bilder, fast videon vi har ifrån första kvällen är helt underbar! Får se om jag kan lyckas lägga upp den här. Annars kommer den upp på face snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0