varför inte jag?


Hur svårt kan det egentligen vara för oss studenter att hitta jobb?! Oavsett hur många man söker så får man aldrig något. Känns som man måste ha en hejdundrandes tur för att lyckas hitta ett jobb. Jag behöver varenda öre jag kan få för att kunna göra det jag älskar och för att må snäppet bättre. Min gaderob mår också lite bättre av det. Nämligen shoppa! Få in lite nya älsklingar i gaderboen är ju faktiskt aldrig fel. Jag har hittat så mycket fint nu, så om någon söt liten ängel läser detta och har ett jobb över som lilla jag kanske kan få så hör gärna av er! Du hade blivit min superhjälte!


Kommentarer
Postat av: vendiethabitch

ja är redan din superpussywoman. du får ligga med mig idag, grr

2010-01-21 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0