planer...

Åh vad jag vill ha sommar nu! Känner på mig att denna sommaren kommer bli en av de bästa någonsin! speciellt om det går som jag och min kära V drömmer om. Känner att jag sitter och drömmer mig bort...

Tar ju studenten denna sommar och bara det gör att denna sommar kommer ha ett litet plus i kanten. Efter studenten i sommar har jag lite olika alternativ. Antingen jobba där jag jobbade förra sommaren. Eller så får jag se vart i världen jag fösvinner. Är ju lite sugen på Usa faktiskt. Men får som sagt se. En sak är säker och det är att denna sommaren ska innehålla party på hög nivå. Riktigt hög nivå menar jag då!

Ska fortsätta drömma mig bort nu!
See you later baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0