my new life.

Åh jag känner mig så duktig! Har tagit tag i mitt lilla liv nu. Har sökt jobb, tagit tag i skolan, börjat träna på riktigt, tagit upp kontakten med gammla goingar, börjat mitt nyttiga liv och jag har börjat inse att jag ska leva dag för dag och skita i folk som är griniga. Dom ska inte få förstöra mina dagar, för alla mina dagar ska jag leva med ett leende på läpparna!

Inatt så kunde jag verkligen inte sova så kl halv 2 fick jag för mig att komma på lite egna och hemmagjorda yogaövningar. (även kallade a la Jossan specialyoga, för mer info, kontakta mig) Kände mig riktigt duktig faktiskt. Fast klockan var tyvärr lite väl mycket för att vara sådär duktig. Men jag insåg att yoga kanske är något för lilla osmidiga mig. Det kanske får mig att inte känna mig som en klumpig elefant utan kanske mer som en smidig lite orm. Haha, förhoppningsvis kanske. Hittade en bra sida förut med fem övningar för oss nybörjare. Yoga För Nybörjare. Så tänkte köra dessa övningarna varje kväll nu så får jag se om det ger resultat. Frågan är om man kan använda sig av dessa övningarna på specialidrottens egenplanering? Får kolla det imorgon. Hade varit lite roligt faktiskt!

Ikväll blir det en go fruktsallad samtidigt som ja gosar ner mig i soffan framför Victorias Secret fashion show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0