Mitt 2009

2009
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag verkligen! Lite mer av busJossan kom fram!
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, jag lyckades inte iår heller...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jaao!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej,ochdet är jag glad för
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Norge
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja det kan man säga.. Får se hur det går med det bara..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 juni.
8. Vad var din största framgång 2009? ingen aning... Eller lite småhemliga framgångar..
9. Största misstaget? En del misstag som jag ångrar grovt mycket!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har väl förlorat halva mitt knä känns det som. men annars lugnt!
11. Bästa köpet? mina Prime Boots och alla mina tunikor
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och smycken
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut. Speciellt mina underbara vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Svennebanan, Rap das armas, I wanna know what love is...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror jag varit mer deprimerad... Spec pga min skada..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet med ett leende på läpparna
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Uppskattat varje dag
18. Hur tillbringar du julen? Med nära och kära
19. Blev du kär i år? nej..
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl, ensam mamma söker
21. Bästa boken du läste i år? Bakom stängda dörrar.
22. Största musikaliska upptäckten? Såå blandat...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en udnerbar kväll med mina favoriter
25. Något du önskade dig men inte fick? Absolut...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade en galen party night med mina girls!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det finns det absolut
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite gullig med söta tunikor. Ganska naturligt och diskret.
29. Vad fick dig att må bra? Mina älskade vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hahaha! Frank Wagner
31. Vem saknade du? Jag saknar personer hela tiden.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har kvar mina änglar så uppskattar varje minut med dom. Har nog inte fått någon riktigt ny vän så. Bara tagit upp gammla kontakter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0