Måndag 4 Januari

Lite dålig på uppdateringarna här känner jag. Men bloggar när jag har tid och lust utan någon press. Men ska försöka göra mitt bästa!

Igår hade jag en helt fantastisk kväll. Började med att ha en riktigt underbar start på kvällen hemma hos Anna med fantastiska tjejer. Efter mycket skratt och girltalk styrde vi klackarna in mot stan och till Berså. Kom dit lite tidigt men efter ett tag började folk strömma in. Träffade ett par riktiga sköningar från Lund som var här för att spela innebandy. (vad det nu är, hihi) Hade en supertrevlig kväll som snart ska göras om igen! Det är redan bokat och klart.

Ska börja dra mig till sängen men slänger in lite pics från kvällen!

Love Joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0