lördag 9/1 2010

Vilken kväll vi hade igår! Jag börjar med att säga att det var en av de roligaste kvällarna jag haft!

Kvällen började hemma hos mig med mina kära systrar och mammi. Blev riktigt god mat och en del vin. Tror även jag vände upp och ner på heeela min gaderob igår för att hitta något att ha på mig. Hur kan det vara så svårt att bara ha en klänning på sig? Jaja, efter att vi alla bestämt oss drog jag Jenny och Vendela för att göra stan osäker. Blev parken som väntade tre tokar som oss. Har aldrig varit där men hade riktigt kul faktisktMånga drog hem lite tidigare än mig och Vendela. Vi stannade med de goa gubbarna Pontus och Simon till kl 6 på morgonen! Hade det sjukt kul. Helt underbara människor! Vet faktiskt inte vad vi gjorde. Blev en helgalen natt iallafall!

Jag och Vendela kom intraskande kl halv 7 på morgonen. Då gick min mamma precis upp för att sätta sig med en kopp kaffe. Kändes lite konstigt!

TACK för en underbar kväll! Får se om det blir utgång idag med! Ska iallafall traska ner på stan med Vendela strax.

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0