good!

Nu har jag ätnligen anlänt hos pappa. Börjar kännas lite jobbigt att komma hit nu iochmed att det är så kort tid kvar i detta huset nu. Får njuta av den tid som är kvar då...

Det blev en underbar spontan dejt med Tilda förut med. Sushi var det som stod på tur. Så vi satt på supersushi ett bra tag och pratade om allt. Fick veta lite småtråkiga saker dock, men inget jag tar upp här. Sen kom vi fram till ganska många bra grejer med. En superdejt verkligen! Sedan bar det av till tåget för att röra oss hemåt. Och när jag står och väntar på bussen så ringer en räddare i nöden, nämligen Jesper och frågar om ja ska åka med han hem. Med tanke på att vi bor ett stenkast från varandra så kunde det inte bli härligare!

Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sedan ska vi kika på Sommaren med Göran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0