Gårdagen!

Igår fyllde ju som sagt min älskade vän Sara 20 år. Så jag Sara och Vendie åkte hem till mig och åt lite middag för att sedan ge oss in i smink,kläder och hårvärlden och fixa oss för kvällens partaj. Åkte hem till Emil och träffa lite folk. Ganska kul faktiskt, men jag och vendie känsde för att göra avenyn osäker så vi drog oss in till stan. Resan från Emil till stan var helflippad. Den ingick allt ifrån små hundvalpar, kissepauser och skrapsår. Men när vi väl var inne så träffa vi hela favoritgänget! Hade en toppenkväll verkligen. Det tror jag även att fröken fridell hade. haha! Kvällen avslutades på donken och det är alltid det bästa slutet! Får se när det kan komma upp lite bilder! Ska fixa det så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0