Fredag

Ikväll blir det förvånansvärt party! haha, inte speciellt ovanligt för mig och fröken fridell. Just nu ser det ut som det bär av mot Bryggeriet eller Deep. Är faktiskt riktigt sugen på brygget och jag tror det är det som lockar mest! Så jag hoppas innerligt att vi ses ute på dansgolvet där. Dom har ju trotts allt den bästa musiken i stan! Goaste om inte annat.


(ska träffa Sara och co på brygget ev)

(Förra gången på brygget! Crazy night!)

Ska snart åka och möta min prinsessa, Vendela som ankomer ifrån Norge. Då blir det en runda på stan för oss och sen hem till pappa för att dumpa av våra saker. Sen bege oss in till stan igen och hem till mamma för att mysa till det med lite gott vin och godsaker. (utan mamma såklart)

Jag är så glad just nu. Har lyckats få riktigt bra musik på min mobil!


Jag vet vad jag vill ha, och nu är det dags att ta det! Du är i fara baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0