Fredag och Lördag!

Idag mår man verkligen som man förtjänar. Hade en helgalen kväll igår. Började med Vendela hemma hos mig för att sedan bege oss in till Bryggeriet och möta upp våra goingar! Där inne gick tiden otroligt fort och utan att vi visste om de så var klockan stängdags och vi begav oss mot Donken för att möta upp ett par riktigt goa gubbar. Skulle blivit Park Lane efter de men det sket sig ganska grovt så efter en taxifärd genom hela stan anlände jag Vendela och Pontus hos mig för lite efterfest. Riktigt mysig/rolig kväll!

Idag blir det troligen en utgång igen. Karisma är det som ska känna sig lite osäkert ikväll. Jag ska dock dra dit helt nykter eftersom jag är en sån underbar vän och kör bil idag! Känns skönt och spännande faktiskt! Ska bli kul att se hur alla är i sitt bästa tillstånd.

Måste kila nu! ska hämta Tilda och Bella i partille! Ha en toppen kväll alla favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0