Fredag 14 januari

Kors i taket säger jag bara! Vaknade upp hos min favorit, kusinen Malin. Hon hade gjort gröt och iskaffe till oss. Så vi satt och avnjöt frukosten som aldrig förr. Har det alltid så mysigt hos henne. Det är något extra bra band mellan oss. Inte som vilka kusiner som helst, vi är mer som syskon. Och jag älskar det! Blev en promenad med Jenny och Jesper senare. Blev en del snack och även krig! men det gillar ja. Säger bara en sak dock, Hämnden är ljuv, Jesper!

Idag har vi även ätit en supergod middag med familjen Pappa. Jättemysigt faktiskt! och gott!!! Blev senare en liten bilfärd med jenny för att hälsa på mamma och även plocka upp min lillasyster efter träningen. Vilken snäll syster jag är!

Imorgon blir det partaj. Först middag hemma hos Sofia och sen blir det utgång. Hoppas på en riktigt lyckad kväll. Vet dock inte vart vi slår oss ner på kvällen! Det får vi se!

Loove ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0