Dagen

Jag förstår inte, varför kommer aldrig john blund till mig? Jag kan aldrig sova när jag ska upp tidigt... Fy skäms lilla du!

Vaknade med en dunderpigg vendela brevid mig imorse. Så söt är hon! Jag var tvungen att slänga i mig lite frukost för att senare bege mig till alingsås för att träna småtjejerna. Både jag och Jimmie mådde som vi förtjänade efter gårdagen. Efter träningen bar det av mot partiellbohallen för att kolla lite handboll. Sen var det bara att dra sig hemåt.

Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Men har insett en del! Det är skönt det. Imorgon hoppas jag att min älskade kusin tar emot mig med öppna armar och inser att vi behöver en myskväll tillsammans. Så jag hoppas på detta.

Vendela Fridell och Sara Staberg! Det är vi tre mot världen. Vi är de tre muskotörerna, de tre gummorna, bill bull och ball! Vi är allt och bäst! Jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0