a la joss!

Funderar på att bli kock efter min lilla måltid jag nyss lagade. Det blev Teriyakikyckling med bulgur och tomat/gurka/fetaostsallad. Superdupergott verkligen!

Har haft tid att fundera idag, och kom fram till att jag har blivit en riktigt partypingla. För redan idag, tisdag är jag sjukt laddad inför fredag! Det är smygpremiär på trädgårn och de kommer vara sjukt ball! Men på fredag har jag även fått lite problem. Har blivit bjuden på två middagar innan och jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska göra... Känns så tråkigt att behöva svika någon. Tusingen!

Imorgon har jag morgonträning och efter det blir det prov. Svenskaprov dessutom! Efter provet är det dags för mig att bege mig mot Lerum och mot pappsi för nu är det hans vecka. Ska även träffa min älskling Jenny för en mysstund. Lite senare på kvällen ska jag till Alingsås för att hjälpa Jimmy att träna småtjejerna han har. Ska bli riktigt kul faktiskt, men är lite nervös...

Journey- Don't stop believin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0