Torsdag

Nu äntligen börjar jag bli frisk. Så imorgon kl 7 bär det av ner mot valhalla för att köra Wet west med Limpan! Sen efter skolan blir det nog en liten runda på stan med min kära mamma om hon mår bättre. Hoppas på att vi får löst en ny telefon och att vi får köpt det där underbara smyckeskrinet som vi kikat på!

Senare blir det att ladda om för imorgon kväll ska bli helt galen! Kvällen börjar hemma hos min kära barndomsvän Emma. Jag har hört rykten om att det blir underbar mat och piggörande dricka! Och vem gillar inte det? Sen bär det av in mot stan där vi såklart och som vanligt ska göra allt och alla osäkra! Imorgon går inte någon säker!

Har börjat bli lite tveksam om min outfit jag hade bestämt mig för... Får hoppas på att det löser sig imorgon! Annars blir det väl till att springa naken. Och det gillar vi ju inte!

Ska sätta på en film nu som min kära vän har tipsat mig om! Så See ya later baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0