tjoolahopp!

Tjenixen alla monsterdiggare! Idag har det varit ännu en dag på mitt lilla dagis. Skulle nog vilja börja på dagis igen... Allt e ju så lätt. Leka hur mycket man vill utan att någon tycker man är dum i huvudet, bajsa vart,hur och när man vill och någon bara tar bort det på en minut. och man kan dessutom göra det minuten efter i ett litet hörn. Äta hur mycket man vill, prata hur mycket man vill... Ja allt det där ni vet. Alla vet ju hur barn fungerar och hur man var själv när man va liten och gick på dagis. Rena rama lyxen!

Ska strax bege mig mot min monstercoola kusin. Där blir det färgning av hår, mat, mys och vem vet vi kanske slår till på stort och drar en porrfilm idag! Det sistnämna går nog bort då jag är lite känslig för sånt. Lite för ung för det...

Kanske slänger in ett monsterinlägg senare ikväll om Malin kan vara snäll och låter mig låna hennes data. Ska även bli inspekterad för att se om jag får låna hennes dusch... Man måste lukta jätteäckligt för att få låna den. Så får springa til tåget och springa till henne så man luktar lite uääärk...

Looove from the mooonster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0