the last night

Sitter nu ivardagsrummet i mitt hem i Lerum. Är sista gången jag sitter här. Och inatt är sista natten jag sover här. Känns lite jobbigt men kan inte påstå att jag kommer sakna det. Ska bli så skönt att bo i stan på heltid. Men samtidigt är det lite mer avkopplande här i lerum. Kommer nog få åka hit och ta mig några promenader då och då för att rensa hjärnan.

Idag har det varit en riktig hektisk dag på jobbet. Så är faktiskt helt slut. Får gå och lägga mig jättetidigt idag... Imorgon blir det nog myskväll med Malin, min kusin. Vi snackade om det iallafall så jag hoppas detta.

I helgen blir det myskväll på fredag och sen på lördag ska jag på middag hem till frugan, Sandra som fyller 19 år. Just nu är jag jätteotaggad och vill bara sova hela hela helgen! Men det kommer bli en toppenlördag känner jag på mig! Hoppas bara att det löser sig med min blus som jag beställt... Då hade alla andra problem varit småproblem... Bara den kommer hem till mig innan Fredag! (visar hur den ser ut när den kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0