Sverige... suck...

Vädret är fullkomligt fruktansvärt! Jag blir så trött på detta väder. Det är inte okej... Känns som man bara klagar och klagar. Man kan ju inte göra något åt det! Lite tröttsamt faktiskt.

Sen gick jag upp kl 6 i morse för att hålla tummarna åt Sverige i kvartsfinalen mot Slovakien. Och oj vilken dålig match... Speciellt för att dom åkte på stryk och nu inte spelar OS mer denna gång. Får hoppas på dom om 4 år! Då ska Sverige kamma hem så mycket guld! Btw, jag har hittat min pudding i trekronor! En riktig hunk!

Ikväll kl 9 får vi hålla tummarna för damernas tre kronor. De ska spela om bronsmedaljen!

Idag blir det återigen en myskväll hos min kära kusin. Vi ska nämligen jobba tillsammans imorgon. Får se vad vi hittar på för busigt ikväll. Men känner på mig att något ska vi allt göra ;)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0