Sunshine

Åh vad glad man blir när solen skiner. Känner sig nästan lite nykär, fast det är jag ju inte. Men hade gärna velat vara nu när våren börjar krypa närmare. Längtar tokigt mycket till man kan springa runt i skinnjacka och sitta på uteserveringarna med ett glas vin i ena handen, solglasögon på näsan och solen glassar som bara den kan göra på sena vårkvällar! Ge mig nu tack!

Kom hem för en liten stund sedan, har varit hos min Sandi och spelat Buzz! Ett superroligt spel.(om man vinner vill säga). Ska snart traska mig ner mot centralen för att ta tåget till Lerum där det blir kalas för att fira min kära kusin, Malin som fyller 21. Har hört rykten om att det blir en del kakor och jag om någon älskar det! Kakmonstret själv!


Sandi och jag på brygget i sommras! Det är dethär vi längtar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0