springtime... maybee?

Solen lysser även idag och jag älskar det bara mer och mer och längtar mer och mer till våren/sommaren! Idag var det skola som vanligt. Morgonträning då vi skulle skriva våran egenplanering. Gick sådär för mig pga att jag skriver bättre hemma... Jag tror även att det blir en resa för några av oss handbollstjejer runt min och Stephanies födelsedagar i maj! Vi ska kolla på det nu och sedan boka så fort som möjligt och vi hoppas såklart att många goa handbsollbrudar ska med!

Påtal om sommaren och våren så vill man ju även uppdatera sin gaderob. Sprang runt i varenda HM i hela stan idag för att leta efter en underbar tröja jag hade tänkt införskaffa. Men självklart så är den slut nu! Blir så trött på detta... Ska fortsätta leta, om ja så ska behöva åka till toppen av sverige för att leta!

I sommar/vår vill jag även strossa runt i dessa små puddingarna från Odd Molly! Jag älskar dom!



Ska kolla runt på resor nu så håll tummarna för mig! Någon som har tips på något roligt ställe med mycket party för några riktigt galna tjejer?

Kommentarer
Postat av: sanna :)

hemma hos mig i alperna har de säkert det du letar efter ;) där finns allt! ;) <3

2010-02-25 @ 22:58:08
URL: http://olssonsannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0