Söndag för mig. Alla ♥ dag för andra...

Åh vad trött jag är. Har flyttpackat hela dagen och kört massa saker till mamma. Känns som om vi inte kommer någon vart trotts att det är hur mycket som helst som slängs och massa möbler och saker försvinner. Inte långt kvar nu ändå. Rum för rum blir tommare och tommare...

Funderar starkt på att gå och lägga mig snart. Ska upp tidigt imorgon och jobba på dagiset. Så Behöver alla timmar sömn jag kan få. Vill bara inte missa en annan del av köping. Börjar om några timmar... Funderar på att ta en promenad. Är lite kallt men det kan bli riktigt mysigt. Jag och mina kära Iphone med alla mina goa låtar. Tror det blir så... Blev faktiskt lite laddad på att göra det nu. Så blir det! Nu drar jag.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0