Söndag 7 februari

Godmorgon på er!
Vaknade för en stund sedan. Har i princip bara ätit frukost med min syster, mor och mammas kära vän. Blev ganska mycket tjejsnack för ovanlighetens skull. haha! Igår iallafall så var det dags att fira min lilla ängel, Malin som hade fyllt 18. Var dock väldigt seg och trött så jag drog ganska tidigt. Men det var väldigt trevligt den tid det varade. Tror dom höll igång partyt till långt in i småtimmarna! Det gillar vi skarpt! Tusen tack till dig Malin!

Idag är de flesta timmarna till för att jag ska städa mitt rum. Kommer dock aldrig att orka det. Men senare blir det även fika med S och V. Riktigt spännande då en av dom är på en liten dejt nu. Så då är vi två andra sugna på skvaller!

Jag har världens underbaraste vänner!!!



Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0