shes a good girl.

Oh herre i taket vad trött jag är! Har jobbat 08.30-17.00 idag, på dagiset. Och det är inget lugnt jobb vill jag lova er. Med tanke på att jag nästan är den enda som är lite crazy och springer runt som om jag vore 8 år och leker med dom så får jag kanske skylla mig själv. Men både jag och barnen trivs ju med de, och helt ärligt tror ja de andra fröknarna njuter lite extra mycket!

Har precis ätit min älskade mormors mat som jag missade igår. och det var helt underbart! Strax kommer även min underbara mammi hem med en apelsinkrokant till mig som jag tycker att jag är värd att slänga i mig med ett eller två stora glas mjölk. Ja, jag älskar att njuta av livets godigheter!

Nu har jag kommit in i en fas där jag har lite panik över vad man ska ha på sig på lördag när jag ska på middag hos Sandy och senare utgång. Hade velat ha en kavaj faktiskt... Men de har inte min gaderob velat släppa in ännu... Löser sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0