Onsdag


Gud vilket tråkigt liv jag har just nu känner jag. Eller min vardag är fruktansvärt tråkig. Händer aldrig något nytt. Aldrig något nytt skvaller! Eller något nytt över huvudtaget som gör en lite glad och pirrig! Helgerna är ju fatkiskt helt tvärtom. Det är dom som gör att jag orkar mig genom vardagarna. Jag vet att helgerna alltid blir galna och fartfyllda. Så blir det även denna helgen vill jag lova!

Idag har jag iallafall jobbat på dagiset igen. Idag blev de mycket pulkaåkning och gosande med de små liven. De är världens goaste barn som går på de dagiset. Helt fantastiska! Efter skolan bar det av till min kära kusin en liten stund för att krya på henne lite. Kände att det var ett tagsedan vi sågs så det var dags att uppdatera varandra om våra liv. Sen åkte jag hem till pappi och rensade ut hela mitt rum. Så nu finns det bara en säng och en byrå! Känns konstigt...

Var sugen på en lite kvällspromenad med min vän Jesper. Men den latmasken orkade inte så nu sitter jag här och är sjukt sugen på att gå ut och gå... Inte snällt av han!

Looove

Kommentarer
Postat av: miss j

hur fick du jobbet på dagiset ? pussisss <3

2010-02-11 @ 15:24:21
URL: http://nattstad.se/jonnabreden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0