Natti natti

Jag är ledsen för den superdåliga uppdateringen. Men idag är jag verkligen helt slut. Kom till jobbet kl 7 i morse och väl där fick jag veta att jag inte började förens kl 9... Väldigt segt faktiskt. Skulle jobba till kl 17 så det blev en himlans massa timmar på dagiset idag. Och jag ska säga er att det verkligen märks. Är helt slut och ska nog faktiskt gå och lägga mig. Orkar knappt hålla ögonen öppna...

Kollade nyss på det femte avsnittet av Glamourama. Och oj vad jag älskar den serien. Längtar dunder mycket till nästa avsnitt kommer ut så att jag kan få drömma mig bort med dessa supersköna brudar. Dessa tre tjejer lever som mitt drömliv. Ska sträva efter något i klass med detta om några år. Bara leva livet helt enkelt! På onsdag kommer nästa avsnitt ut, bara så ni vet!



Såhär är det idag när man sitter i stora goa långkalsonger go fleecetröja och raggsockar. Sminket har jag glömt hemma hos mammas och all ork är på dagiset!

Kommentarer
Postat av: Karin

Spana in min bloppis på bloggen! :)



fin blogg :)

2010-02-16 @ 09:50:06
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0