Monday.

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit här att jag inte gillar söndagar och måndagar. Söndagar för att allt är så segt och man inte lyfter ett finger. Sen måndagar för att det är en hel skolvecka kvar till helg och att det är en dag som jag iallafall bara går runt och tänker och tänker. Tänker verkligen på allt mellan himmel och jord. Kommer alltid på så mycket bra lösningar till allt med. Så jag hoppas bara på att det blir så!

Funderar på att hoppa i säng strax. Ska upp tidigt imorgon och jobba på dagiset. Ska förstås kolla på Glamourama först innan det blir en helnatt med min kära kudde.



Anna Hibbs, Michaela Forni & Petra Tungården



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0