monday

Första dagen i skolan efter lovet och gud va seg den var. Men jag fick se det nya söta paret på skolan pussas idag och jättesöta var dom! Fick även en kanonidé om projektarbetet. Så nu ska ja sätta igång på riktigt! Ska bli kul, för det är en ritkigt rolig idé. Har även insett att några av killarna i min klass är jävligt sköna. Kul attt man inser det nu när det roliga snart är slut... Efter skolan blev det en runda på stan och herre vad jag längtar tills min lön kommer! Jag kommer ju shoppa som aldrig förr!!! Kommer vara helt galen.

Längtar även tokigt mycket till helgen! På fredag blir det utgång och lördag en riktigt tjejkväll med sofia och vin! Kan inte bli bättre helg! Behöver verkligen ha den myskvällen med S också. Va så längesedan vi var med varandra ensamma och bara gör de vi kan. Prata skratta gråta och halvdö på samma gång! Ska bli underbart!



Min Sooofia!

Kommentarer
Postat av: sofia

du är min <3

2010-02-22 @ 21:07:10
URL: http://iheartskiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0