kakmonstret is back!

Åh herre vad min mage skriker på mig nu! Den vill inte ha en bit kaka mer i magen. Har ätit så mycket kakor nu när jag varit på kalas så det är pinsamt. Malin och Sandra är grymma på att alltid lyckas göra mig till ett kakmonster, för deras kakor är livsfarligt goda! Jag tror ja åt ungefär lika mycket som de andra 10 personerna tillsammans... Illa, illa! Jag som skulle börja det riktigt nyttiga livet idag. Blir ett riktigt hårt träningspass imorgon bitti istället...

Idag fick jag veta en och en till superrolig sak. Vågar dock inte säga det ännu fören det är helklart! Men shit vad glad jag har blivit. Lovar att berätta såfort det är helklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0