Fredagen

En riktig partyfredag! Då stress, ångest och alkohol var väldigt inblandade...

Började dagen med att jobba på dagiset. Sen åkte jag in till stan för att träffa Calle och Therese för en fika. En riktigt trevlig fika. Vendela kom även förbi och klockan tickade iväg väldigt fort. Blev helt plötsligt väldigt stressigt för mig och V. Vi åkte hem till mig och duscha och gjorde oss iordning för att bege oss mot Caroline. Blev ändrade planer precis innan vi skulle hoppa på spårvagnen och fick springa till en annan då vi hamna i vasastan ist för guldheden.

Väl i stan så träffa vi upp Carro och hamna på förkrök med massa sköna kilalr från Båstad. Hade en go start på kvällen och den blev bara bättre. Drog till brygget där ja träffa min älskade kusin och massa andra goingar!

Blev även efterfest för min och vendelas del. Hade lite att välja mellan men vi fortsatte parta med killarna som vi började kvällen med. Sen drog vi oss hemåt och kom hem runt halv 6... Tror jag...

Bilder från i Fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0