3/2

Nu får det räcka. Snön fortsätter att ösa ner, det tar verkligen inte slut! Allt är vitt, vitt, vitt. Ögonen gör ont när man kollar ut och det gör att huvudet snart ska sprängas. Ligger hemma nu med feber och hosta. Hoppas på att det ska gå över till helgen då det är en riktig partyhelg. Som alla andra helger iochförsig.

Oj vilken partypingla jag har blivit... Känns som man inte har en lyckad helg om den inte innehåller ett riktigt party! Det är inte så bra kanske. Får börja ta det lite lugnt och ha riktiga hemmakvällar och mysa till det. Någon som är sugen på myskväll i helgen?

Nu ska jag strax baka mig en liten kaka som jag fick smaka hos min kusin. Tror det kan vara världens lättaste kaka att baka. och god är den med dessutom!

Idag skulle jag haft en skvallerfika med Sara. Har en del att uppdatera varandra om. Men var tvungen att ställa in den. Så hoppas vi får tid till varandra snarast så vi inte glömmer av allt och så att det inte händer nya saker... ;) man vet aldrig med oss busungar!


PArty like a ROCKSTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0