Tisdag

Snön ligger tjockt på gator och torg!

Det är snö överallt just nu. Vad man än gör så har man snö på näsan, hakan, rumpan magen ja överallt. Vet inte hur jag lyckas men på något sätt så har jag alltid snö på mig. Lite mysigt faktiskt.

Sitter nu på jobbet i Björboholm och kikar ut över sjön. Det är supermysigt med massa snö på träden och marken och solen som ligger på och gör det där lilla extra med snön, får den att glittra. Slutar jobba om ca 2 h och då ska jag bege mig in till stan för att möta upp min älskade Jenny. Det blir en massa julklappsshopping och fika. Senare ska jag bege mig iväg på party med mina gamla vänner från gymnasietiden. Eller några iallafall. Men nu ropar barnen på mig så jag måste kila!

p.s. Mamma, jag har en idé om hur du kan lösa julklapp till mig. Ibland är jag smartare än smartast! ;)

LOVE


Kommentarer
Postat av: V

Låter som om du har de kanoners. :)

Du är inte inne på skype :(.

& facebook e blockerat i Kina haha så ja kommer inte in på det mera antagligen, för lollo hade ett unblock program för de, men de slutade att fungera! så nu får jag leva utan facebook länge. its bad, soo bad!

så ända sättet att få tag på dig är då din blogg, hoppas du läser & följer min med nu!

har så mycket att berätta.

& jag saknar dig så mycket, men vi ses den 7 januari! PUSSSSSS bästa GOSIIII <3

2010-12-21 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0