på benen!

Idag är jag äntligen på benen! Ligger inte i min säng iallafall. Kände att det var dags att göra lite nytta trotts att mitt huvud spränger och min mage skriker att jag borde ta det lugnt. Men det har jag inte tid för. För jag vill gärna hinna sola, packa, städa och såklart skriva lite här! Så ska försöka skriva lite mer idag än jag gjort nu när jag legat hemma och varit magsjuk. Men snälla underbara läsare. Kan ni inte hjälpa mig med en liten sak. Kan ni inte kommentera vad ni vill se mer av här! Känner att det är svårt att veta... Annars blir det ju bara tråkiga inlägg... Snälla söta rara!

Idag inviger jag förövrigt mina nya uggs som jag fick av min underbara pappa! Tack pappa! Dom är så otroligt sköna. Kände att jag var tvungen att gå in dom lite här hemma innan jag tar ut dom i friheten!

Föresten är mitt rum nästan tomt nu... Allt är nästan nerpackat. Lämnar ju Oslo om två veckor så ska ta med mig så mycket som möjligt hem i helgen när jag ska till Göteborg! Lite småsorgligt faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0