12-12-2010

Helgen börjar närma sig sitt slut nu. Riktigt tråkigt med tanke på att denna helgen var den sista för mig här i Oslo på väldigt länge. Fick den sista helgen i lägenheten här helt själv medans familjen här drog upp till hemsedal för lite semester. Det är faktiskt med blandade känslor jag lämnar Oslo för ett tag. Kommer sakna det enormt mycket men samtidigt saknar jag vänner ch familj därhemma otroligt mycket. Får se om jag flyttar tillbaka hit eller om det blir att jag stannar i Göteborg. Oslo är ju trotts allt i klass med Göteborg!

Helgen har iallafall varit toppen. I fredags var jag, Sara och Vendela ute och prövade en kareokebar. Självklart blev det ett litet uppträdande för oss Svenskar. och det verkade faktiskt riktigt uppskattat! Sen fick jag med mig båda goingarna hem till mig och när huvudet las på kudden var det dags att hämta energi för Lördagen som även den innehöll party. Denna gången med tjejer som är au pairer här uppe. Jag, Vendela, Jhanna och Caroann. Vissa fick i sig mer än andra men kvällen var nästan bäst när vi var hemma hs mig och drack vin!

I fredags gjorde jag ett riktigt kap, en klänning för endast 125 nok! Och jag fullkomligt älskar den!

Nu väntar film så kan lägga upp bilder lite senare!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Väre iss dö bilds!!

2010-12-13 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0