otursflickan själv

Jag tror seriöst att jag har mest otur i hela världen när det gäller knäskador på et toch samma knä! Ni som känner mig vet ju mycket väl vilka problem jag haft. Tre operationer på två år. Därav två korsbandsoperationer. Sen har jag som ett plus i kanten på detta fått ett BAOTA ärr som täcker hela knät. Men men,

Igår när jag var ute och gick med Josse och Jenny så fick jag för mig hur man kunde få en snygg rumpa. Skulle hoppa upp i luften och sen landa som ett utfallssteg. Men tror ni jag lyckades? Svar nej. Istället gled de benet jag skulle landa på bort pga gruset och jag landade på mitt onda knä och slog i det ordentligt i asfalten. Inga håll i byxorna, men efter en 5km haltandes promenad så ville ja kolla knät för säkerhets skull. Och när ena byxan åkte ner var den andra byxan jag hade på mig massa blod på sig. Så jag drog ner den andra byxan med för att se. Då ser jag att hela ärret har spruckigt och att det ser ut som ett riktigt köttslamssår! Så det var vad som hände...

Nu blir det värre och värre för varje minut som går. Och jag tror att jag ätit för många tabletter... Hatar att vara såhär mongo skadad. Och med tanke på att jag verkligen avskyr att gå på kryckor så kommer jag säkert bli påtvingad. Men skönare det än att gå runt och ha så ont jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0