Onsdag

Ja jag hinner verkligen inte blogga... Men ni får vara glada för det lilla som blir mina goingar! Känner inte jättemycket för att sitta inne i detta underbar väder heller. Lovar att det blir ättring den dagen vädret blir sämre.

Idag var jag i skolan och somvanligt är det otroligt tråkigt. Sen bar det a in till stan för en fika på Soho med mina goa tjejer! Även solen ville sällskapa oss väldigt länge och mycket. Som det alltid är på våra underbara fikor så blev det massa skvaller. Det gillar vi!

Nu sitter jag hemma hos min blivande fru( inte riktigt men man kan låtsas) Josefin. Vi har precis kört hårdträning på löpbandet och en såndär trampmaskin. Riktigt duktigt av oss faktiskt! Och om en stund ska vi faktiskt ut och gå för att skvallra ännu mer med Jenny! MEE LIKE!

Hör av mig imorgon mina gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0