let the sun shine!

Solen är här på riktigt idag! inte ett moln på himmlen och det älskar jag. Så nu bär det strax av in till stan för en underbar fika med min underbara Josse. Nu när våren är här på riktigt är det dags att fylla mobilen full med massa håkan Hellström musik. De hör liksom till våren och sommaren! Jag älskar det



Har haft en skön helg. Mådde ganska dåligt igår dock pg.a att mina ben levde i sin egna värld. Jag har aldrig haft så ont så länge. Har fortfarande ont. Kan bero på att jag, Josefine " låga skor" Eliasson trottsade allt och körde på klackskor! Tro det eller ej. 10 cm med!!! Grymt måste jag säga. I fredags var vi på park lane iallafall. Grymt faktiskt! Träffade massa goingar! En toppenkväll!

Cornelia och jag


Josefin Sofia Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0