if it makes you happy?!

Jag har haft en superdag. känner att det blir mycket tjat och dagiset, men det är för att jag trivs som fisken i vattnet! Idag har vi byggt sandslott och spelat fotboll i det superfina vädret. Vi såg även årets första humla och bara det bevisar att våren är här!

Efter jobbet bar det av in mot stan och hemåt, trodde jag. Men icke sa nicke. Jag träffade min kära Josefin. Vi gick runt och kika lite medans vi väntade på att favoritCalle skulle komma. När han kom gick vi och tog oss en superduperfika. Dessa två hjärtanen gör mig superduperlycklig! They make me happy!!!

Skvaller skvaller och ännu mer skvaller. Det var så det var. Sen drog vi oss hemåt trodde jag igen. Men jag följde istället med Calle hem en stund och sen kom jag hem. Så nu ska jag fixa massa saker inför bal/student. Vad de tär får ni se senare!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0