happy or not happy

Jag är superduper glad idag, men samtidigt så arg och arg!

Det har varit superduperväder idag och jag har fått en sak idag. Ska visa er senare. Har ingen bild ännu! Men den är så jävla snygg ska jag säga er! Är nästan lite småkär!

Och varför jag är så arg då, dels för att jag hatar hatar hatar att plugga. Speciellt Religon! Det är nog det värsta som finns! Men jag måste! Ett riktigt måste faktiskt.

Sen har jag även kommit på mig själv att mitt orspråk är väldigt ironiskt. Det är "kul när det går bra för andra" haha! Men jag tycker det är skittråkigt när det går bra för andra. Jag hatar det faktiskt. Blir bara så avundsjuk! haha. Ja jag är patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0