Måndag i övrigt.

Ursäkta! Men var tvungen att få ur mig allt! Aja, min måndag i övrigt var helt okej. Började med morgonträning som kändes riktigt bra. Fick verkligen tillbaka all glöd nu. Så jag hoppas på ett helt knä nu. Det hade verkligen varit en av de saker jag mest hade velat. Att få spela igen hade gjort mig hel... Hade iallafall skolfoto idag med. Får se hur det blir. Kändes inte alls bra men då kan det ju bara bli bättre. Hoppas på att det blir lite bra iallafall med tanke på att det var det sista skolfotot någonsin...

Efter skolan blev det bus med min busBF. De två galnaste flickorna vill jag lova. Helt underbart att bara släppa loss och vara 5 år igen. Jag och Sandra hade iallafall sjukt mysigt och otroligt kul. Senare blev det mys på stan med Sobie. Är alltid kul att träffa vänner som man inte träffar så ofta. Så vi rabblade på som aldrig förr. Helt kanon! Ska kolla på idol nu.

Love from me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0