Its a cold day!

Vilken dag! Det har varit hur kallt som helst, så det fick mig att inse att jag verkligen vill ha en ny vinterjacka. Vet bara inte vilken jag vill ha. Fast hittade en riktigt snygg på Benetton idag faktiskt. Sprang in där med Jenny min pingla en snabbis.

Idag var jag förövrigt och åt lunch på stan med Vendela, Frida, Kicki och Josse. Sen tog jag tåget till lerum och mötte Jenny. Den bruden kan förövrigt göra en kaotisk dag till helt underbar. Jenny åt sushi och sen bar det av in till stan igen. Blev en fika och lite shopping. Blir faktiskt lite tokig av att springa runt i alla affärer. Hittar så otroligt mycket fint. Får ju inte mina pengar på en vecka nu heller pga att jag tappade bort mitt bankkort. Så jag får hålla mig.

Men ska packa ihop alla träningssaker inför morgonträningen nu.


/ J

Kommentarer
Postat av: Genevieve

jag älskar dig

2009-10-01 @ 10:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0